Bragdguldet till Kajsa Bergqvist! Helt fel enligt mig!

Det borde inte gått till Kajsa! Tony Rikardsson borde fått det! Det är i alla fall min åsikt, jag tycker att Tony är mer värd det! Han ahr ju vart så överklägsen inom speedwayen! Synd att han inte fick det, men visst kajsa är ingen dålig vinnare, men Tony var mer värd. detta känns lite som när Larsson vann tidernas guldboll, han e inte ovärd men det fanns i alla fall en person som var mer värd... så kan livet vara! Grattis Kajsa Bergqvist till Bragdguldet 2005!

Läs mer!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: eremo

jag höll på Kajsa. Hennes gamla tränare Bengt Jönsson är min gamla lärare. En liten anekdot!

Postat av: Spanskmannen

Jag brukar hålla på Tony eftersom han aldrig får någon utmärkelse fast han förtjänar det. Men i år tycker jag ändå att Kajsa förtjänade det. Hon kom ju tillbaka fantastiskt efter skadan, vann väl alla utetävlingar hon ställde upp i inklusive VM (eller var det EM?). Dessutom hoppade hon ju bättre, högre och säkrare än någon svenska någonsin gjort. Var ju riktigt nära världsrekord t.om!

2005-12-06 @ 14:12:58
URL: http://spanskmannen.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback