En possitiv och en negativ nyhet! Om mitt hår!

Jaha... nu har jag en possitiv och en negativ nyhet. Vi börjar med den negativa: jag har upptäckt att mitt hår har blivit as tunnt. Detta är så klart inte bra! Jag är lite orlig för vilka följder detta kan få, bli helt kal, eller kanske få ett otroligt högt hårfäste. I min familj så har vi ett föflutet med höga hårfästen och tunnt hår. Lite negativt. Men så finns det en possitiv nyhet, det är nämmligen såp att igår så var jag hos frissören, där vi bland annat tog upp detta problemet, så nu har jag fått "antidote". Ett gäng med tabletter som jag ska äta varje dag i en månad. Samt ett unikt utvecklat schampoo för just mitt hår! Svin bra, med alla möjliga extrakt som ska vara bra för håret. Dett gick lös på ca: 300 kronor. Men det får det vara värt, så länge som de kan rädda min kalufs! Kalufs? Snarare hårknippe... haha nä, men jag har ju en normalmängd av hår, så länge som jag kan rädda den så är jag nöjd. tur att det finns frissörer som kan blanda en massa egna schampoon! 

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry Fredrik men det här var så otroligt underhållande att läsa. Det finns ju abolut inget roligare än killar och håravfall...hahah..ni får ju panik!! Jag tror att det löser sig..

Postat av: Spanskmannen

Jag har tvärtom oerhört tjockt hår. Det kan låta lyxigt men jag tycker att det är ett helvete. Känslan av att vara nyklippt efter ett besök hos frisören varar i en dryg vecka, sen känner jag hur håret bärjar växa och bli som en svamp. Dessutom har jag ingen hårfärg. Det är varken blont eller brunt utan nåt trist mellanting :/

ha det bra!

2005-12-08 @ 13:22:31
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: Joel

Precis som spanskmannen fast värre känslan innfinner sig aldrig..

2005-12-09 @ 12:32:24
URL: http://www.quickpoint.blogg.se
Postat av: Catti

Min sambo har motsatta problemet. Han har oerhört tjockt hår och hur mycket som helst. Han måste klippa sig typ hela tiden på sommaren för att inte svettas ihjäl.
Hoppas tabletterna funkar!

2006-08-07 @ 14:22:34
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Till Alla:
J, somliga ahr motsatt problem... Själv försöker jag kalra mig med det lilla jag ahr... Haha. men det ahr hjälpt, inte alls lika tunn... :)

Må KANON

2006-08-08 @ 08:47:50
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback