Fredrik och Filip! Ni är helt sjukt bra!

Igår så var det 100 Höjdare, med Fredrik och Filip på kanal5. dessa två killar som ständigt lyckas roa i alla fall mig. Gårdagens program var roligt, väldigt roligt! Carina Berg var roligare än väntat... hur som helst.. här är mina åsikter på klippe

Tidernas tio tyngsta loserögonblick

10. Två japanska män illustrerar hur roligt det går att ha med tjugo liter stearin (1995).
Kan det bli mer loser? Jo, det kan det ju, menva fan håller de på med? Han kan typ inte andas sen, helt sjukt kul!

9 Boris Becker knullar snett och DNA-tombolan sätter stopp för hans förnekanden (2001).
Hahahaha, hans unge var ju typ identisk... så, så kan det gå! Lite små roligt och loser!

8 Fidel Castro gör precis det som en alldeles för gammal kommunistledare inte bör göra (2005).
Detta var ju otroligt roligt! Haha, fan vad jag skrattade. Han flyger ju även in i stolarna... haha

Bild: Kanal5


7
Killarna i bandet Easy Action kommer från Sverige och här visar dom att det ibland är svårt att komma undan med vissa grejer just för att man kommer från Sverige (1986).
Haha, fulaste! Och otroligt stort loser moment! Mer behöver jag inte säga!

6 West Ham-coachen Herry Redknapp visar att han inte har någon självdistans alls (2001).
Haha, jag skrattade som fan, han är ju hur jävla ful som helst, stackars reserv, han kommer aldrig mer våga sparka på en boll.... Lite temprament eller vad? Loser!

5 Sveriges Television kläcker framtidens TV-idé:Talkshowen "Svepet", där själva försäljningsargumentet är att Svenne Banan får härja fritt i bakgrunden (1988). 
Detta är ju så sjukt kul! Jag skrattade typ hela tiden, det är ju så fult och loser så att det inte är sant, vem kom ens på idén? Värsta någonsin... haha SVT har gjort en del wierd stuff genom åren.

4 Den ryske popstjärnan Igor Lauri blir plötsligt Världens mest otursdrabbade ryske popstjärna (2002).
Otur, otur! Han har ju inte mycket tur alls... Jag tror även jag som F&F att hela hyllan i huvet var uppgjort! haha Otroligt kul. Snacka om loser på ett ofrivilligt sätt!

3 Sir Ben Kingsley virar in sig i plast och dör på kuppen - och det här borde man egentligen inte skratta åt, men det går ju inte att låta bli (2003). 
Haha! Tack Wikingsson för att du fick in detta i listan! Det är ju så jävla roligt... jag skrattade som fan, jag ahr även sett det innan.. och då skrattade jag lika mycket, så jävla kul! Han är loser på hög nivå!

2 Peer Kluge i Borussia Mönchengladbach går strax utanför regelboken i ett försök att få stopp på Borussia Dortmunds Sebastian Kehl (2002).
Detta är ju även det loser på hög nivå! Han gillade nog att visa upp den... Loser och kul!

1 Radiomannen Reinhard Krause har en dålig dag på jobbet (1991). 
Han kan ju inte göra något, han är ju helt ensam... haha Vilken loser, men kul som fan. detta var en värdig etta. Han bara känner hur hela hans sänding blir förstörd. Det roliga är ju att det kommer så oväntat, han pratar på i normal röst, sen så bara smäller det till. Mycket roligt klipp. Att F&F har en rolig humor, det kan man ju abra hålla med om!
Bild: Kanal5


Vad tyckte ni om programmet? Vilken var roligast? Borde något klipp plockats bort? Kommentera!


//Fredrik



Kommentarer
Postat av: eremo

skit när du gör de där listorna!!!!
jag ser ju alltid programmet på tisdagarna, hehehe
var likadant förra veckan då jag nästan råkade läsa den....iiiiiihh!
får läsa dina reflektioner ikväll
ja jag känner typ Kajsa nu, hooho

Postat av: Spanskmannen

Jag tycker faktiskt inte att det var så himla roligt denna vecka. Det skönaste är ju alltid alla sjuka saker som dom har för sig, som t.ex. när Fredrik sa att man kan få vitt hår över en natt och så klipper dom på vitt hår på Filip :D. Av gårdagens klipp var ettan roligast, att få med två telegram i en hel ekosändning haha... sen är det alltid kul att se folk trilla, extra kul om det är Fidel som gör det!

2005-12-06 @ 15:00:16
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: Danne

Jag gillade ju Guilliou och Skarsgård-talkshowen. Det bästa under hela programmet är att en snubbe i bakrunden är skrämmande lik David Bowie. Vilket Wikingsson själv inte ser som så troligt :)

2005-12-06 @ 20:05:18
URL: http://dustyrogers.blogg.se
Postat av: eremo

tyckte förra veckan var roligare. men 1:an var ju roligast helt klart!

2005-12-06 @ 20:23:36
URL: http://eremo.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback