Julskinka, hockey och så klart en pondus som heter duga (Aschberg)!

Mmmm... idag åt jag min första bit julskinka. På ett julknäckebröd. Hur gott som helst, den är alltid bäst när den nyss är tillagad. I vanliga fall såp brukar vi göra sknikan den 23:e dagen innan julafton, men eftersom att vi kommer avra nyss ankomna till Lansarote den 23:e så kan vi ju inte göra någon julskinka, så vi gjorde den idag istället. Det här med att åka utomlands känns lite jobbigt, man måste ändra i alla traditioner och jag kan intyga att jag älskar alla dessa traditioner... så det är svårt, men givetvis så ser jag ändå fram emot att fira jul i Spanien.

Det var ju hockey förut, Sverige förlorade med 2-1 mot Ryssarna. Det var väl okej svenskt spel, men Ryssarna var givetvis värdiga att vinna!

Nu ahr jag nyss sett på Insider, för övrigt ett av de bästa granskings programmen just nu! Robert utstrålar en sådan pondus så man inte vet vad. Han är bra, han har det där i sig. Han är som en blandning mellan en dörrvakt och Sverker Olofsson, på ett bra sätt alltså. Robban är skön, han är cool om någon!

//Fredrik

Ps. Åh vad skönt att jag är ledig imorgon! Ds.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo det var första avsnittet i säsong ett jag såg och det var bara pinsamt.
Julskinka är smaskens. Ska köpa en i morgon och göra i ordning.
Och vad härligt att åka utomlands. Jag hatar Sveriges kalla, jävla vinter...
Gonatt //Anna


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback