Regn, regn och lite mer regn, kanske? Fan, vad skitigt det är här pa Lancarote...

Idag har det regnat, som fan! Men jag kör ända shorts och T-shirt, det är ända rätt sa varmt... Idag har vi vandrat runt i omradet, fan vad skitigt det är här, i jävla Spanien, det märks hur mycket den här tursimen, paverkar miljön. När man är här sa inser man hur bra det är i Sverige... Tack för att vi har gatusoppare, för det verkar inte existera här, samt tack för att vi inte har en massa kakelplattor till trotoarer, asfalt och vanliga plattor duger fint, jag kan ju bara berätta att kakel blir as halt när det regnar... sedan hur jag har kommit fram till det àr ni lista ut själva... Det är i alla fall rätt à varmt, kring 200 grader... Jag har redan àtt färg, röd sadan... haha Men det blir nog brunt sen, hoppas jag...

Ha det bra nu..
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

Regn på kanarieöarna.. ojdå.. =(..
hoppas du får ett gott nytt år nu ska jag spana in dina "dagens låtar" ;)
hade//

Postat av: Anna

Hoppas du får en bra semesterresa trots regnet. Här i Norrköping snöar det just nu och är 2 grader kallt.

//Anna

2005-12-27 @ 10:47:08
URL: http://majsanna.blogg.se
Postat av: Fralle -

Undrar vade det geniet tänkte på när han började med att kakla trottoarer, snart börjar dom väl lägga heltäckningsmatta på parkeringsplatserna också...konstiga land!

2005-12-27 @ 11:02:36
Postat av: Spanskmannen

Man vet aldrig med vädret där nere! När jag var på Fuerteventura hamnade vi i det värsta regnvädret på 28 år. De som bodde där fattade ingenting, inte vi turister heller.
God fortsättning!

2005-12-27 @ 22:14:33
URL: http://spanskmannen.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback