Snart bär det av till farmor och farfar!

Ikväll så ska vi till farmor och farfar för att äta julbord, samt ge julklappar till varandra, eftersom att vi dessvärre inte träffar dem på julafton, då vi är i Spanien. Igår var vi hos mormor och morfar, nu hos farmor och farfar, det blir mycket ätande så här inför resan. Bilen med deldestination Stockholm, avgår klockan 02:00 ikväll, åh vad jobbigt, då kommer jag inte kunna sova. Jag får väl försöka, lite. Nu ska jag läsa vidare i min bok, "Två nötkräm och en moviebox" som jag snart är klar med, det är väl kanske 20 sidor kvar. Fan, Fredrik och Filip är för roliga och duktiga på att skriva. Nu ska jag som sagt till farmor och farfar, hej då!

Spelas just nu: Inget

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback