Spanien är helt okej... inte!

Idag har vi badat och solat, jag e röd som en kräfta! haha Men det blir nog bra snart... det är fan svindyrt här, de mjölkar oss stackars turister pa allt vi äger och har, nästan i alla fall... Men det är helt okej, faktiskt... Nu vet jag avrt Babben bor!... Pa samma hotell som mig, sa de sa! haha Nej, jag har inte sett na i bikini... haha Stackars Babben... Jag har inte hälsat ... och det tänker jag heller inte göra, hon far ha sin semseter ifred... Spanien är väll okej, rubriken var mest till för att fa er att läsa...

nä, det var nog allt... tror jag...
ha det bra...
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå? Är du i spanien? coolt.. har du addat mig eller nåt?
hihi.. läs min blogg.

2005-12-27 @ 22:12:06
Postat av: Fredrik

eh... vem e du först och främst?...

2005-12-29 @ 16:06:30

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback