Aftonbladet är beroende framkallande...

Hej, jag heter Fredrik och är beroende, av Aftonbladet....

 

Japp, Aftonbladet! - Hur kan du vara det? - Helt ärligt, jag vet inte... Det hela började med några oskyldiga besök på aftonbladet.se för att läsa liye om vad som hänt i världen. Det sa pang, jag ville veta mer, detta följdes av att jag köpte själva tidningen varje dag - även om den inte innehöll något intressant... 8kr åt helvete varje dag, detta kanske låter som en obetydlig saumma, men om man räknar ut det på ett helt år så har jag lagt ut ca: 2920kr... Jag kan avslöja att jag inte köper den varje dag längre, eftersom att nu har jag nästan obegränsad tillgång till aftonbladet.se, vilket är bra. Jag tittar så fort som jag har tid, jag hoppas att ni kan klara er ifrån att bli beroende av Aftonbladet... Jag läser aftonbladet.se varje dag och älskar det!

 

Ha en helskön dag, besök gärna aftonbladet.se ;-)

Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback