En fågel viskade i mitt öra att Filip Hammar....

Filip Hammar, 30 slängde ifrån sig en kontaktannons i hans och Fredriks programserie Grattis Världen. Det var så klar för att han kände sig ensam. Enligt en högt OSÄKER källa så har Filip setts sitta och hångla med en tjej. Detta betyder alltså alltså att Filip inte är singel längre eller?, sorry tjejer.

Nu är det ju så att jag ahr inte bekräftat med källan att det verkligen var Hammar som satt och hånglade med en tjej. Men jag återkommer med mer info, för er skull...

Ha det!
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Josef [EKHAMRA.SE]

Klart vi vill veta mer...

Postat av: eskapista

Hoppas det för hans eget bästa. Så han inte behöver hångla upp 60-åriga tanter mer (Dallas-Lucy). Är deras stora FAN då det gäller böckerna men tappade lite respekt för dem när jag såg dem på "Karin 21.30". Inte deras grej att vara seriösa kanske...

2005-11-21 @ 23:21:44
Postat av: Spanskmannen

Ha i åtanke att Filp hånglat med Charlene Tilton, så bara för att han satt och hånglade med en tjej behöver det inte nödvändigtvis betyda att det är hans flickvän. Kan dock inte tänka mig att han har så svårt att få tjejer, eller? Har faktiskt mött Filip & Fredrik en gång, precis när Ursäkta röran visats för första gången. Vågade dock inte gå fram och prata med dom då eftersom dom verkade helt galna. Det är något jag ångrar nu, drygt 3,5 år senare....

2005-11-22 @ 01:21:01
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: Sanna

Den HÖGST osäkra källan är jag! Det var mitt på blanka dagen klockan 13.00 en söndag. De var nyktra.
Nu har jag sökt på internet och han har sagt på en vimmeltillsällning att han har haft flickvän i ett år. Dock var han onykter och kommer kanske få ångra det. Flickvännen sa följande "Kom älskling så går vi", enligt journalisten. Det finns bild på dem. Hon var jätte söt.

2005-11-22 @ 09:42:08
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: korova

Lite sent kanske, men iaf...

http://www.kandisnytt.com/page.php?news=419

2006-05-03 @ 23:03:47

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback