En kväll med utslag! Förbannade apelsin!

Jaha, jag valde att koppla av med ett bad så här innan matchen mellan FC barcelona och Werder Bremen. Det avr otroligt skönt. Jag brukar ju inte bada, i alla fall inte på den senaste tiden. (Jo jag tvättar mig, men jag duschar oftast). Efterbadet så tog jag mig tid att skala en appelsin, jag älskar appelsiner, förmodligen det godaste som finns. Nästan. I alla fall, så satt jag där och petade upp skalet, sedan så valde jag att bita upp det, för mina naglar är inte direkt något att skryta med. Smakar skit, att bita i apelsinskal. Jag klyftar min apelsin, och tar min första tugga, då skvätter det apelsinsaft i ögat. Aj! Jag känner mig halft blind. Skyndar ut och tar vatten i det. Sedan blev det bra. Så jag äter upp min apelsin, som nu gett mig både ont i ögat och "apelsiniga" naglar. Då känner jag det! Det börjar klia kring min läpp... nej. Jag börjar få något som ser ut som exem eller utslag. Fan. Kan det vara så att jag är allergisk mot apelsiner. Nej. Så kan det ju inte vara! Eh, det går nog över. Hoppas att det bara var något tillfälligt.

Nu ska jag se på matchen mellan Barcelona och Bremen. Mitt tips är 3-1 till FCB!

Ha det bra!
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

Skicklighet och känsla eller ren tur? Hur förklarar du ditt 3-1 tips till Barca :)? Hoppas att utslagen går över!
Ha det bra.

Postat av: Anonym

Det kan mycket väl vara apelsinerna du är allergisk mot, jätte vanligt!

2005-11-23 @ 09:10:51
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback