En skön playlist! Tror jag i alla fall....

Nu har jag fått några förfrågningar på att jag ska sätta ihop en bra spelningslista... alltså en playlist. Så nu efter mycket om och men så får jag väl göra det. Men kom ihåg det är på egen risk, jag gillar otroligt många olika artister, dessutom så kommer det inte att vara världens mordenaste lista...

1. "Make your own kind of music" - Mama Cass
2. "Holiday Road" - Lindsay Buckingham
3. "Stairway To Heaven" - Led Zepplin
4. "Lucky Town" - Bruce Springsteen
5. "The Joker" - Steve Miller Band
6. "4th Of July" - Shooter Jennings
7. "Pretty Belinda" - Chris Andrews
8. "Big Yeallow Taxi" - Bob Dylan
9. "Passenger" - Iggy Pop
10. "Rockin´ In The Free World" - Niel Young
11. "Tripping" - Robbie Williams


Bruce Springsteen, Bob Dylan, Shooter Jennings, Chris Andrews och Robbie Williams är några av de artisterna som finns med i listan.


Som ni ser så är det en varierande lista, om en inte så modern. Men va fan, ta det för vad det är, som jag brukar säga. Så enkelt är det. Har ni några åsikter om den här "playlisten" så kan ni ju kommentera in dem... Tipsa gärna om era "playlists"...

//Fredrik




Kommentarer
Postat av: Danne

Säga vad man vill men det är en sjuhelvetes bra lista!
Gött jobbat!


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback