Ett klick från att resa till New York...

Jag var inne på Resfeber alldeles nyss.... och började boka en resa till New York... jag gjorde alla steg, tillslut stod jag där med en 4 dagars resa till NY för 4 personer... det skulle totalt gå på 45 000 kronor... det var ju bara att trycka på "Boka". Men det gjorde jag inte. Jag valde att avbryta där. Det skulle bli lite dyrt. Även om jag gärna hadde bokat. Men som sagt, det blev för dyrt. Men det var kul att boka fram tills dessa att man ska bekräfta. Innan den knappen så kan man välja och vraka och drömma sig bort. Men som sagt jag bokade inget. Så det blev som en dröm, som någon slet ur mitt huvud. Men jag har lovat mig själv att jag ska till NY och LA så klart... någon dag så åker jag. En dag så kommer jag att klicka på boka...

Det är otroligt kul att resa, det är något som jag kommer göra efter skolan. Garanterat.

 

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Yakup

Haha det är lätt det roligaste jag har läst!

Måste fan prova det!:P

Postat av: snart 40

Har bott i LA.
Åkte till staterna efter skolan. Var som du - amerika - guds gåva till mänskligheten.
New York var toppen, intressant i mitten med hillbillies men LA ... Huuu. Blev kvar ett bra tag i den gudsförgätma hålan.
Nu hatar jag Amerika. Vidrigaste landet på jorden.
Åk för fan till Cannada istället, där har de alla usa´s goda sidor men man slipper de dåliga.

2005-11-21 @ 00:04:13
URL: http://sannas.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback