Grattis Världen var sämmre än smaksatt té!

En trevlig morgon har det vart... trots att sjukdomen sitter i! Jag har tagit mig en kopp té idag! Vanligt té, iget smaksatt skit... Såg ni på Grattis Världen? Det gjorde jag, det var fan det sämsta avsnittet jag ha sett på länge... det vr ju sämmre än det där koppen med vartabinbärs té, m jag drack igår.drack igår! Jag tror (vet) att Filip och Fredrik hatade avsnittet lika mycket, de var riktigt missnöjda med skiten... men så kan det gå. Nästa vecka så åker de ju till Estland, det avsnittet ska bli mycket bättre. Man längtar redan, trots att det kommer vara det sista avsnittet.

Men snart börjar ju 100 höjdare igen.... det får man ju inte missa! De är för roliga, Fredrik och Filip är vår tids stora programledar gestalter....

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback