H&M kan ju tacka Moss... i alla fall lite grann!

Läste att det avr Stell hysteri på H&M igår då de släppte den nya kollektionen. Jag gissar på att det hadde vart hysteri hur som helst, men att Kate Moss-skandalen blev så uppmärksammad gjorde ju att att alla fick höra om den nya "Stella" kollektionen. Vem visste inteom att den fanns? Nu tror ju jag som sagt att de riktiga fansen skulle slänga ut pengar på det den vare sig Moss var hadde uppmärksammats i sin drog skandal. Men den publiciteten som H&M fick i Moss affären är obetalbar att få! Det kan jag ju tala om att den avr... där tjänade H&M massor med pengar. Och de behövde bara sparka Moss, för det var ju hon som fick ta skiten... Grattis H&M till ett av världens största oväntade "publicity-stunt"!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Christina

Såg bilderna på TV - HM liknade närmast en karikatyr av hemmafruar på februarirean.

Postat av: Emil

Som den där reklamen för Siba eller vad det var när alla tryckte sig mot rutan.. Sorgliga svenska folk!

2005-11-12 @ 01:18:38
URL: http://lezziter.blogg.se
Postat av: Sannan

Du tog orden ur munnen på mig! Vill oxå bo där! jag är jävligt intresserad av allt man kan se och upptäcka där.Jag har tänkt åka dit som au-pair i ett år kanske mer

2005-11-13 @ 18:58:41
URL: http://rollergirl.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback