Julen närmar sig, julklapparna behöver inhandlas... fan!

Nu kommer den smygande... julstressen... Idag blev jag återigen påmind om julklappar... man måste ju köpa julklappar! Varje år så vill man vara ute i god tid... och tänker att man ska börja i November. Men ändå så skjuter man på det... så snart så kommer man stå där den 18 December... och ha ångets över att man ahr 3-4 st kvar att köpa till... Men det är väl det som tillhör julen... I år så kommer jag däremot bara köpa julklappar till några utvalda. Gi i familjen ahr valt att lägga dessa pengarna på en resa. Vi sticker den 23 december till Lansarote... Ska bli otroligt skönt, trots att jag är ett stort jul-freak... jag kommer sakna den! Ingen snö, ingen juylgran, ingen julmat... men det blir nog ändå en bra jul... det blir nog en fantastisk jul, på ett speciellt sätt!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Lena

Visst är det en bra länk :)

Slit inte ut Lanzarote, vi ska dit en månad efter er.

/Lena

Postat av: Maja

Lanzarote, där var jag för inte så länge sedan. Hoppas du får det trevligt!

2005-11-17 @ 21:13:05
URL: http://www.majawallin.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback