Schyfferts skämt stoppas i "Dokument: Humor"!

Ikväll sänds ju SVT´s dokumentärserie Dolument: Humor. Det är Henrik Schyffert som ligger bakom det hela och i egen hög person "host:ar" serien. Han möter som jag saggt tidigare bland annat Conan O´Brien och John Cleasse. Ikväll så drar Schyffert ett perdofilskämt som SVT anser är för grovt. Jag tänker nog personligen inte yttra mig, efftersom att jag inte har hört skämtet. Läs Aftonbladets artikel, där yttrar sig i alla fall Henrik om skämtet.

SVT kommer slå av ljudet och slänga in en ruta underskämtet då det står att de inte tänker sända skämtet för att materialet anses vara för grovft. Ikväll tänker i alla fall jag titta på Dokument: Humor

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback