Snälla TV4, visa repris av Pangbulle...

 Någon annan som också vill se en repris på Pangbulle, ni vet humor programmet med Fredrik Lindström som programledare. Jag kan fortfarande minnas inslag som "Män i Sås" och "Kalle Ankan min..." Det var nog ett av de skönaste programmen som gjorts av TV4. Fredrik Lindström är ju en otroligt skön programledare, som för övrigt har gjort ett annat av mina favorit program, "Värsta Språket" som gick på SVT

Är Fredrik Lindström programledare, så kan det bara bli succé!

//Fredrik

Ps. Fan vilket taffligt inlägg det här blev! Ds..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Pangbulle?! Just det jädrar! Ha! Det programmet hade man ju glömt bort. Haha, män i sås. Ja. Det var tider det.

Postat av: Cecilia

Pangbulle..hehe vilket namn för det första.
Mm. Stress. Bra början. Ringde nyss från företaget jag jobbar åt. Jag sa ja till att jobba 10-18. Idiot? Förmodligen.

2005-11-25 @ 15:46:42
URL: http://cissan.blogg.se
Postat av: eremo

jag var på en inspelning av Pangbulle.
förresten har jag alla tre delarna inspelade...

2005-11-25 @ 17:52:39
URL: http://eremo.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback