Springsteen, i en klass för sig! Born to Run, världens bästa album, någonsin!

Nu har jag tagit mig tid att blogga... och jag är lyrisk! Jag har vart klistrad framför TV-rutan sedan jag kom hem. Jag var och köpte Bruce Springsteens jubileumsbox, "Born to run-30th anniversary edition" Bruce är fan helt jävla fantastisk! Att bara låten Born to Run tog så jäkla lång tid att göra är ju helt unikt, han la verkligen ner ett ton arbete på den här albumet som kom ut 1975. Nu är det 2005 och jag ahr som sagt nyss hört en digitalt förbättrad version, med klockrent ljud. Sedan ahr jag kollat på den dokumentärfilm som fanns i boxen, en dokumentär om skapandet av "Born to Run". Det fanns även en DVD.-skiva med en konsert från London, 1975. Strax innan hans första Sverige besök.

Jag skrev i bloggen att Markus Larsson på Aftonbladet hadde skrivit om boxen,
läs om det här... Han gav den 5 Plus... och jag kan fan bara hålla med. Detta är bland det bästa jag har sett! Albumet "Born tpo Run" är nog ett av världens bästa album... och den här boxen är fan klockren... Jag ger "Born to run-30th anniversary edition" - 6F av 5 möjliga! Japp... den får ett bonus F, detta beror på att de har verkligen lagt ner ett enorm arbete både på orginal albumet pch på den här boxen, jag älskar den!

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback