Vad behöver man göra för att få en kopp te? Utan någon jävla bärsmak?

Som jag sa tidigare så mår jag inte bra... jag är sjuk. Hur som helst så har jag nyss avnjutit ett avsnitt av South Park i lugn och ro. Jag tänkte göra det lite trevligare genom att göra te. Först så ska jag värma vatten i min vatten kokare. Men den lilla plattan som sätter fast kannan i var borta. Så jag får helt enkelt koka det på det hederliga sättet. När jag väl hadde ställt in mig på att koka vattnet på dett här något gammla sättet så skulle jag ta fram lite vanligt Lipton te... ni vet helt vanligt te utan en massa smaker och skit. Men det fanns inte. Detfanns något te smaksatt med svartavinbär! Vem vill ha te som smakar svartavinbär? Inte jag... Det är otroligt äckligt. Så vid det här laget så löverväger jag att inte drika te... eller drika svartavinbärste... jag valde att strunta i te. Så nu sitterjag här... utan te.  Jag kunde ha haft te. Men så blev det inte. Oh, vad dåligt jag mår nu.

Nä, jag får väl helt enkelt genomlida en kopp med smaksatt te! Så får det bli... tänk om grannen ahr vanligt te? Hmm... förmodligen inte... Sluta klaga, Fredrik! Ok, jag ska.. (Hjälp, skitsofreni på¨gång eller) Ha det bra. Om ni har vanligt te hemma så hör av er...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är likadan, om det ska bli te ska det vara Lipton Orginal inget smaksatt !

2005-11-07 @ 20:20:12

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback