Betyget på Sverige! Det var ett beställningsjobb...

Det var ett slags beställningsjobb, Sverige vinner rättvist, men spelet ,måste bli bättre till VM, vi vet att ni kan, vi vet att ni vill! Här kommer startelvans betyg...

A. Isaksson 3F Otur vid målet, men han var inte vaken... gjorde en av sina sämmre matcher...
E Edman 4F Sköna inlägg, bra försvarspel dessutom bra offensivt...
T Lucic 3F Teddy var bra som vanligt, men han glänste inte på något sätt...
O Mellberg 3F Stabil, verkade ionte vara berörd av "handsen", bra jobbat!
A Östlund 4F Jag blev förvånad över hur bra han var, han räddade Isaksson massor med gånger, hans inlägg går att jobba med...

F Ljungberg 4F "Freddie" gör en bra första halvlek och en ännu bättre andra....
A Svensson  3F Svensson gör det som han ska, han behöver intre bevisa en massa...
T Linderoth 3F Han är en slitvarg, duktig och smart...
C "Chippen" Wilhelmsson 3F "Chippen" var stabil, var lite bättre än vad jag har sett honom tidigare...

Z Ibrahimovic 4F Zlatan, gör en fantastisk insats, med en snygg lyfting till Henke och sitt eget volly mål!
H Larsson 4F Henke är en otroligt duktig klass spelare, deta visar han genom målet!

Samtliga inhoppare får 3F!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Masen

Jaaa, jag har bussresan bokad och klar, var meningen att researrangören skulle fixa 6 matchbiljetter åt oss också. Det gick i stöpet, så nu hoppas jag kunna norpa någon biljett till någon av Sveriges matcher istället.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback