Detta kan ju bli en av de häftigaste reklamerna någonsin!

Fan vilken reklam! Vilken reklam! Fan vilken inovativ idé... Själv skulle jag gärna ha kommit på den, tänk er 10.000 stuttsbollar som studsar ner för några av San Fransiscos alla backar! Vilken syn... vilket jobb... Skulle inte vilja vara den som fick städa upp det där... men grymt... och snyggt... det lär ju kosta lite att göra den där reklamen... stänga av gator lär ju inte vara så billigt... hur som helöst så är det en av de häftigaste reklamerna jag någonsin sett!
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anna

DEn här reklamfilmen är klart bäst. Trodde först att den var dataanimerad, men såg sedan en "bakom kameran-reklamfilm". När jag insäg att det var på "riktigt" blev den ännu bättre

Postat av: Zatine

--> Studsbollar !

2007-02-28 @ 01:31:04
Postat av: Cissi

jag länkar till det här inlägget i min blogg.. bara så du vet ;)

2007-09-06 @ 11:54:01
URL: http://illacilla.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback