En bekymrad supporter för ett annat lag än Djurgården...

Fattar inte hur man kan gratta ett annat lag till sm-guldet om det inte är ens "eget".
Från: tigern



Svar: Hur kan jag gratta ett annat lag till en strålande sässong... jo om man gillar spelet fotboll, om man förstår spelet fotboll och kan se vad spelet fotboll står för så har man ju det som krävs för att kunna gratta andra till en seger, visst, det var inte mitt lag, men va fan... de var ju värda det, med ett sådant bra och snyggt spel som Djurgården har stått för så få man ju för fan inte vara långsint! Mitt lags mål var inte att ta SM guld... inte på långa vägar, det var att gå upp i Allsvenskan, Örebro kommer nästa år, det lovar jag. Då hoppas jag att det finns människor som kan glädjas åt ett annat lags lycka....

Hat gentemot andra lag skapar bara dumheter, att gilla sitt lag mer, visst så har det alltid vart, men att vara så långsint så att man inte kan gratta ett annat lag, det är ju inte bra, det är inte vad fotboll står för, därför bär jag
Sportbladets Älska Fotboll band!

//Fredrik

"Denna kommentaren är hämtad från följande inlägg i min blogg"

Kommentarer
Postat av: Matte

Bra svar! Jag håller med dig helt och hållet!


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback