FCZ den nya "it" serien!

Haha... FCZ, skönaste just nu! Glenn är ju klockren som tränare för "nörd"laget. Tore är ju obetalbart "torr" om man kan säga så... De kommer nog inte vinna en ända match... eller jo de vinner nog i alla fall en. De hadde ju noll koll från början, men nu börjar de ju gilla det, jag tror deras första mål lyfte dem rejält. Detta är den nya "it" serien tillsammans med Grattis Världen. Det är lite synd att den sänds på ZTV... själv så kollar jag inte så mycket på ZTV, men det ska väl bli lite ändrign på det, fredagskvällar here I come!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Broder!!!
Visst är FCZ hur bra som helst. Man kan ju inte sluta skratta åt Tore och dom andra. Va ju bra att jag berättade för dig om det. Synd att det inte blev vinst igår bara men vi är ju klara så va fan.

Vart har du blivit nämnd på Fredrk Virtanens blogg, inte dåligt grabben.

Ha det bra! Kram Lina

2005-10-09 @ 22:10:17
Postat av: Anonym

Jag har aldrig fattat det där, vaddå IT-serie? Informationsteknologi? Har du nått svar innom 24 timmar så skicka till [email protected]

2005-10-11 @ 15:38:25
Postat av: Anonym

Aha! En måste-se-serie. Men skriv det då, sen när duger inte det svenska språket? :P Vad är det nästa? Idag var jag på supermarceten (du ser, går knappt att böja) och tjacka bönor. Imorgon ska jag och watcha tv med one kompis. ^^

2005-10-11 @ 16:25:49

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback