Funderingar kring VM guldet?

Vem är det du driver med?????
Sverige ta WM-guld????? i fotboll!!! lixom tror du på det själv *skrattar*

Hmmm när tog sverige WM-guld i fotboll sist? Hade du sagt hockey ... så hade jag nästan kunnat hålla med ... och önska .. men jag menar .. det är ju så mycket önsketänkade så det inte är sant .. fotboll?!?!;-)

Hoppas du tar detta inlägget för vad det är .. jag är inte elak .. jag bara INTE tror på att sverige skulle ha en chans:-)

Tjing .. från MyyZz som borde sova ...

Från: MyyZz

Svar: OK, chanserna är otroligt små... men va fan, man måste ju tro! Utan en bra inställning och tro så kommer man ingenstans. Om Sverige inte trott att de kunnat vinna EM, så hadde vi inte nått till kvartsfinal ens en gång, det säger sig ju själv att att man måste tro på guld, annars så behöver vi ju inte ställa upp över huvud taget, det är ju som att gå in i tävling och inte vilja vinna...


precis, sverige har inte en chans i ett vm så länge dom spelar på det här sättet! .. ut med mellberg, in med källström! då har vi en chans att gå nånstans!!

Från: Kalle Durvan


Svar: Jag hoppas att du inte menar, att vi ska stoppa in Källström i försvaret?... Utan att du menar att Källström ska ta Svenssons position och att någon annan ska ta Mellbergs.... Men vem? Vem ska ta Mellis plats? Peter Hansson? Skulle inte tro det. Mellberg är bra, han behövs, dessutom så har han och Teddy kört ihop så länge nu så att de arbetar bäst tillsammans. Att Källström ska in kan jag hålla med om, även om jag inte vill ta ut Svensson, men de kan ju alternera på platsen, Källström gjorde ett bra inhopp, målet var bra. Sverige ska spela så som vi gjort mot Bulgarien och de andra länderna, men inte så som vi spelade mot Kroatsien, problemet var just att vi behövde Zlatan, han tar åt sig så mycket uppmärksamhet från försvararna så de andra kan skapa saker....


//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback