Nej, inte en lista till!

Listor, kan man någonsin få nog av alla dessa listor? Förmodligen, men låt oss exploatera chansen så länge den varar... Som sagt, här kommer en till lista:

3 stycken TV-program du inte får missa:
-
Grattis Världen (Sjukt roliga)
- The Office (Subtilt roliga)
- The OC (Bra, helt enkelt)


Saker som är possitiva i ditt liv just nu:
- Bloggen (Skönt att skriva)
- Min The Rising CD med Springsteen! (Måste spela den nu!)
- UF Företaget (Rolig grej helt enkelt!)


Favorit maträtt just nu:
- Taco
(Kan man vara annat än tacksam till Mexico?)

Största abstinensen just nu:
USA
(Jag har aldrig vart där, men har ändå¨abstinens... konstigt)

Skönaste hemsidorna
Virres blogg (Rolig läsning)
Kommer inte på fler just nu, kolla bland mina länkar...

Så, då får det räcka, som ni vet så kör jag inte alla saker saker, eftersom att det skulle ta hela kvällen att berätta. Men ni kan som vanligt köpa hela listan för 250 kronor, i valutan rupies!

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback