Perfekt... detta ska vara min begravningslåt...

De flesta som dör vill ju att det spelas en låt som de gillade, då de var vid liv det vill säga... efter att ha funderat på detta i en vecka nu så har jag valt en låt... inte för att jag planerar på att dö förens om många, många, många år... men man vet ju aldrig (som oturen är)..

Hur som helst så ska min begravningslåt... begravning? Jag vill att de ska sprida min aska någonstans... Hur som helst igen, sången som de ska spela när de sprider min aska är:

"Paradise" av Bruce Springsteen

Har ni låten så kan ju förstå varför jag valde den... men ni som inte har den får försöka förstaå från den här snutten:
WindowsMedia
28 | 56 | 100 (Välj en hastighet)

Här är texten...


//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback