Silikonband till folket!

Hmmm... alla har ju sådana här silikonband runt handlederna... ok, nästan alla. Själv har jag också fallit för trenden... jag ahr två. En "Älska Fotboll" och en "Älska FBK", färgerna är rosa respektive lila... inte direkt de "grabbaktiga" färgerna, men vi lever ju i ett samhälle där dessa två färger blitt mer accepterade på män. För övrigt så är lila min favo färg... lila och blå... Jag säger bara en sak: "Silikonband till alla" Man borde få ett skickat av blogg.se ett  band där det står: "Jag bloggar" eller "Ä!älska bloggare"... äh tur att de inte har gjort det, tänk om alla skulle dela ut sådanan här band... då skulle man ju inte se sin egen arm efter ett tag... eller också så skulle man ju få för många... vilket slöseri på silikon, eller vad säger ni?

Man sksulle kunna säga att detta är är den nya "it"-grejen bland oss vanlig folk...

//Fredrik

"För övrig så anser jag att det är onödigt att stoppa silikon i brösten..."

Kommentarer
Postat av: Marie Nordiin

Alla har sånna dära band men inte jag är så himla avis på alla vet juh inte vars man får tag på dom snälla hjälp mej och ge mej ett band

2005-12-27 @ 00:26:20

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback