Snön är här... Ingen vinter utan snö...

Då var den här... första snön alltså... Denna snö som får barnen att jubla och vuxna att sucka... fan tänker de, vinterdäcken måste på bilfan...Barnen tänker något i den här stilen... äntligen så kan vi gå ut och göra snögubbar som vi sen kan kasta snöbollar på!

Själv anser jag att snön är ett måste, annars så är det ju inte vinter, tänk er att bo i Kalifornien... ingen snö över huvud taget (Undrar varför jag just valde Kalifornien?) Att fira en jul utan snö är ju som att fira midsommar utan sol! Vänta... det är ju ingen sol under midsommar (jävla regn)... Själv så blir det som en midsommar utan sol.. eller regn för mig i jul... jag drar till Kanarieöarna över jul och nyår... inte en snöflinga i sikte, däremot ett stort och vackert Atlanten... eller jag kanske ska säga polen, det är ju där jag mest är...

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback