The Big Shut-down of "Bloggar"

Redan måndags eftermiddag.... tiden går så jävla snabbt, jag ska snart hem och "fixa" några Grattis Världen program... Om lite fler människor kunde blogga, eller kanske inte, det skulle bli för mycket. Tänk er alla dessa människor som skriver så mycket information att man knappt kan tänka klart själv. Jag tror att det här med bloggar kommer avta, folk tröttnar och tar pauser... senaste pausen i en känd bloggares liv är ju Hanna Flodr  Hon skriver om det på Sigges blogg. Det känns som att alla bloggare vill ta pauser eller sluta... det är som en ända stor deprission...

Jag ska försöka hålla igång, men jag känner att jag bloggar för mycket... ska dra ner ett par inlägg per dag. Hoppas bara att jag inte har så mycket att berätta annars blir det svårt...

Vi ses förmodligen imorgon, men man vet inte... inte nu när depprissionen har börjat...

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback