Vi är FCZ

Ikväll så smäller det! Det är... FCZ! Höstens stora TV-program, att inte se på FCZ är som att inte tvätta händerna efter att man besökt toaletten! (Jag hoppas att alla tvättar händerna, annars; ÄCKEL)

Tore är ju skönast, alla de där är ju otroligt speciella.... att lära sig spela fotboll är ju inte det l,ättaste men va fan, när man inte vet vad en sidlinje är så är det ju sorgligt!

Lyssna på låten "Var é målen"  som de gjorde!
Se videon till "Vi e FC Z" lite roligare....
Här är texten till sången!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha.. Har tyvärr inte kanalen här så jag kan inte se det. Men det är absolut det bästa program jag sett. Tore är min nya idol! Och hela laget.. *me like* Bästa kommentaren var väl ändå.. det är nån som heter Glenn Hysén som skall träna oss, han är tydligen ganska känd men jag vet inte vem han är... Riiispect!

2005-11-21 @ 18:56:50

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback