Äpplen, övertid, korv och kokain...(Kate Moss)

Fan, det blev lite övertid i idag, skulle igenteligen ha vandrat hemmåt redan vid 11:30, men eftersom att man hadde lite oavklarade arbeten som behövdes göra färdigt så får man väl stanna lite....

Läste att Kate Moss, ni vet H&M modellen tagit frogor, sen sagt: "Jag ångrar mig, det var inte med meningen". OK, visst, men varför låter hon då fotgraferna stå bredvid och ta flera hundra bilder av na, när hon under 40 minuter drar i sig fem doser??? Men det är väl så det är i kändisvärlden, de har sådan hög press på sig, så hög att de inte pallar trycket, eller vad tror ni? Skulle alldrig vilja vara kändis... eller vad fan är det jag säger, klart att jag vill bli känd det är väl det som varje människa strävar efter?, det är i alla fall vad jag tror... Men inte hysteriskt känd, utan normalt känd, vad nu det är???

Läste en lista på aftonbladet om namn på ställen runt om i Sverige som är lite obcena, roliga... Närke hadde ett namn: Vintrosa, (Det var ju ett jävla obcent namn, haha trosa det var ju jäkla obcent och roligt, eller inte) Checka listan så ser ni erat landskaps "obcena" namn...

Röstade ni på det nya "allergifria" äpplet, alltså äpplet som allergiker kan äta? Jag röstade på Algot, men det kom bara fyra, det som vann var något så sugit som "Sensetive2... Vilket skit namn... Läs här!

Nu ska jag snart vandra hemmåt, och äta... stekt korv med bröd. det blir otroligt gott om man lagar det helt själv.. haha, allt blir gott så fort man lagar det själv (förutom för dom som lagar äcklig mat, förstås....)


Vi ses senare...
//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback