Äta bör man annars dör man...


Jag är lika hungrig som apa på Nordpolen! Fan, Fredrik gå och laga mat då da! Ok, nu känner jag mig lite "skitso", men jag ska nog ta och steka lite korv, mmm fy vad gott. Jag ska spela poker i helgen, kan knappt bärga mig, det är alltid lika kul att gå all-in utan att ha något bra på handen, eller.. jag menade ehh, jag går aldrig all-in om jag inte har något.. oh det där var nära, men jag räddade situationen...

Nu har jag värsta USA-abstinensen, (jag har inte ens vart där!) konstigt att ett land som USA-kan påverka en så mycket, jag sak lungt flytta till NY City, att inte göra det är för fan dumdristigt...Läste att Brittan har "becomat" en mamma, rätt så dumt av na, hon är ju fortfarande ung, som Virtanen sa, dåligt för karriären! Men vi ska väl alla bli "parents" någon gång i framtiden, eller nästan all! Nu vill jag dessutom se på "Charlie and the chocolate factory", verkar för jävla bra alltså. Jag kommer ihåg den tecknade serien som gick på, SVT förr...

Jag måste ut och röra på mig, annars så växer överskott´s fettet. (Som om jag har något). Det är sant, jag har inget, men det är bra att röra på sig så att man inte får något.

//Freddan

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback