En liten lista....

Jaha.. nu tänker jag haka på trenden att skriva listor... så får vi se vart detta tar vägen.

Saker/personer som gör mig glad är...

-
Bruce Springsteen (Kan aldrig lyssna på hans musik utan bli glad...)
- Bloggande (Skönt att skriva av sig saker)
- Att få presenter...
- Henrik Larsson (Fan vad han är bra!)

Saker/personer som gör mig arg/irriterad är...

-
Idioter (Säger sig själv)
- Personer som inte kan tugga med stängd mun
- Linda Skugge
- Bussars förmåga att inte hålla tidtabellen!

Saker som jag vill göra innan jag går och dör är...

- Hoppas fallskärm (Även om detta skulle vara det som tog kål på mig)
- Besöka USA...
- Starta ett eget företag
- Skriva en eller flera böcker

Hemsidor som folk borde besöka är...

-
www.pandora.com
- www.brucespringsteen.net

En person/sak som jag vill se mer av är...

- Henrik Larsson på planen i Barcelona!

En person jag vill tacka är...

- Fredrik Virtanen som gjorde så jag hittade pandora.com...

//Fredrik
Ps. Mer listor kommer att komma Ds.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback