Ett till svar på tal...

"Tja, Jag tror poängen med mansskatt var att männen kostar mycket mer för samhället eftersom de begår i stort sett alla brott och sånt, och därför borde betala mer i skatt. "
Från: spirre
URL: http://www.spirre.blogg.se

Fick detta svar om mitt inlägg om feministernas framfart... men bara för att män  gör mer brott så kan de ju inte straffa oss män som faktiskt sköter, tror de att jag stödjer alla män som gör brott och därför ska betala? Aldrig, jag tycker det är en av de värsta ursäkterna man kan tänka sig! Det är som om kvinnor ska betala när de är lediga för graviditeten? Därför då tar de ledigt och stannar hemma, detta kostar också en del, eller? Men nu så är ju män också hemma men ändå!

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback