Idol, alltså min idol! Jäkla Virre

Haha, jag tror fan jag har gjort Fredrik Virtanen till lite av min idol! Sjukt, men han äger ju... Skönaste bloggen, krönikan och nu chatten! Jag skrev tre frågor till honom, varav en blev besvarad: Tror du att Darin eller Daniel Lindström skuller klara sig i den amerikanska Idol? Och i så fall hur långt?... Han svarade: Ingen av dem skulle kunna ta sig vidare, eller jo kanske Darin!...

.. nu måste jag gå och värma upp lite pasta vatten... mmm pasta igen!

Ses snart... Freddan

PS Hur kan en man som röker (Hatar rökare), svär och har som jobb att skriva skit bli min idol? Inte fan vet jag men det blir säkert bra i slutändan....

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback