Look-back at Friends

Kollar nu på "Vänner"... Tänk om jag kunde flytta till New York nu.. vad kul det skulle vara. The Big Apple skulle vara perfkt för mig, en stor och häftig stad. Dessvärre så blir det förmodligen följande: Jag flyttar till NY, lever där i 1 vecka.. tills jag en morgon vaknar upp och säger: "Va fan, this is nothing like Friends". Grymt besviken tar jag och min Svengelska våra väskor och reser hem...

Om man tänker efter så är serien Vänner otroligt orealistisk, de arbetar på medeljobb, men ändå har de råd att bo i stora och "fräsha" lägenhter, som i verkligheten skulle kosta skjortan.. konstigt va! Hur som helst så är serien för jävla bra, men det var tur att den tog slut, man ska ju alltid sluta när man är på topp!

Hmm, här är en lista över saker jag saknar från "Friends":

- Uggly Naked Guy
- Joeys sköna humor (Som tur är får man uppleva den i "Joey")
- Phoebe´s sköna sånger
- Chandlers sköna kommentarer
- Apan Marcel
- Va fan hela jäkla Vänner



//Fred

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback