Skifs, Jens och Jackson sjunger, men bara Jackson har ett skämt...

Haha, jag kollade på Dobidoo, på SVT alltså! Jag vet, det är ett "stabbigt" prograqm... men man kan ju inte missa en profil som Skifs, eller? ("...I cant stop this feeling..."

Idol måste jag ju nämna även om jag inte såg så mycket... Men Jens måste ju nästan gå vidare, han sjunger ju jäkjligt bra...

Men va fan, Jackson har sjunkit ytterligare en nivå, och det gör han när man som mest tror att det inte går att sjunka lägre... Han ska göra comback med det mediokra pojkbandet Westlife! Westlife! Va fan, han har redan sålt "Neverland", flyttat till främmande länder och varit i en rättegång... Men hur lågt ska han skönka denna en gång suveräna världsartist? Westlife?...

Här kommer ett roligt skämt med MJ:
En pojke pratar med en präst:

Pojken: Är Gud en man eller en kvinna?
Prästen: Gud är både och..
Pojken: ok, är gud svart eller vit?
Prästen: Gud är både och...
Pojken: ok, är gud straight eller gay?
Prästen: Gud är både och min pojke...
Pojken: ok, då vet jag vem gud är!
Prästen: Vem? (Förvirrad över att pojken vet)
Pojken: Det är ju Michael Jackson så klart!

//Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback