SR - kan inte sända?

Jaha... SR är nog den sämsta sidan jag varit med om.. eller nej, men en av de sämre! Man loggar in på www.sr.se/p3 för att lyssna på den eminenta bloggaren och krönikören Fredrik Virtanen... ska bara lyssna på deras webradio! Men den fungerade inte, SR = Sveriges Radio = En av världens mest avancerade radiostationer, kan inte ens skapa en jävla webradio som fungerar!

Det är som jag alltid har sagt, vill man göra något får man göra det själv, så jag letade fram en gammal radio för att ratta in skiten själv... men radion fungerade int och det min vänner är vad vi kallar att förlita sig för mycket på datorer! Kom ihåg ha alltid en radio hemma, för webradion kanske inte vill fungera, jävla teknik...

//Fred

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback