Vad hadde jag för betyg i Svenska? IG, eller?

Haha... mitt nya namn är ju inte ens gramatiskt korrekt! Fredriks nöjes blogg... jag var förmodligen lite "off" då jag skrev det...

Fick den här "commenten" om det:

"Vad säger du om att byta namn på bloggen till "Fredriks nöjesblogg", så att det blir korrekt svenska? ;) "
Från: Skrivihop


Jag känner på mig att denna personen känner mig..  i så fall så är det inte konstigt att denna personen var på mig "right away". Men annars så tackar jag och tar emot!

// Fredrik
Ps. Jag fick faktiskt VG, tror jag... Ds.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Det var jag som skrev inlägget, fast jag tror inte att jag känner dig. Jag brukar försöka att inte lägga mig i språkliga fel - hey liksom, folk får väl vara lite innovativa? Men det där var faktiskt en rubrik.. ;)

Postat av: Melinda

Dessutom har du stavat fel i det här inläggets rubrik också. Bakläxa, unge man.

2005-10-14 @ 01:45:19
URL: http://baengel.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback