Agenda, Bjurre in the US of A... and overheard in a cinema!

Idag har jag två saker jag prioriterar:
1. Att köpa mig en ny fåtölj på IKEA
2. Att se hockeymatchen mellan Färjestad och HV71 sittandes i min nya fåtölj...

Missa inte att läsa Bjurres trevliga
krönika från hans liv in the big apple...

Just ja... haha. Ett samtal som blev overheard på biografen igår:

Kvinna: Åh, varför gick vi på bio idag när det är så mycket folk här, vadå osmart.
Man: Snälla, det var ju DU som tjatade om att du ville gå på bio... jag varnade ju för detta, skyll inte på mig...
Kvinna: Men, har du inte fattat någonting, DU borde ju ha stoppat mig. Nu gnäller jag ju bara, hur kul är det?
Man: Hur kul är det att höra dig gnälla hemma då, på att vi inte gick på bio och på att TV4 visar en gammal skräprulle från 80-talet?
Kvinna Men..
Man: Här får jag ju i alla fall lite ro i biomörkret och får se på en BRA film.
Kvinna: Fan vad dum du är...
Man: Kom nu, filmen börjar...
Kvinna (Med låg röst): Hoppas den suger...

Hur det gick för dem sen är fortfarande oklart.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah, fasen vad skön. :D

Postat av: Fredrik

Till Jessica:
Japp!

Må VÄL

2006-04-03 @ 15:53:32
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: v HA HA!

HAHAHA HHAHAHA.. vilken TJYV lYSSNARE!

2006-04-03 @ 18:31:55

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback