Desillusioner och besvikelser...

Fan. Jag är besviken. Dagen är fylld av besvikelser och desillusioner. Jag vet att båda betyder samma sak, men jag kände att en synonym behövdes här.
Jag hade två prioriteringar på min agenda idag.
TVÅ!
1. Köpa fåtölj på IKEA.
2. Se hockeymatchen på TV4 mellan Färjestad och HV71.
Varför var det så jävla svårt att uppfylla dessa?
1. IKEA hade slut på den som jag ville ha. Fan.
2. Det visade sig att det inte alls var match mellan Färjestad och HV71. Den är mellan LHC och freaking Frölunda. Helt sonika spelar de back-to-back-matcher!
Desillusioner och besvikelser...
Så kan man samanfatta hur jag känner nu!

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är typiskt Ikea. Det är ofta saker är slut där tycker jag. Och dessutom brukar det ta lång tid innan de får in varorna igen. En grej som jag skulle köpa hade de ingen aning om när den skulle komma in då fabriken i Kina hade blivit totalförstörd i en tyfon!

Ha det bra

//Anna

Postat av: Fredrik

Till Anna:
Precis. Stackars de som jobbade på fabriken... Men i alla fall, IKEA kan vara lite jobbiga på sådant.

Må PRIMA

2006-04-03 @ 15:54:19
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: v

whu nått posetivt då. du får klarar nog svenska delen galant;p med din svenska ..
Må vääääääl!

2006-04-03 @ 18:28:59
URL: http://adnav.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback