Göran din lilla liköräggssmakare! Ett herrans liv!

Göran Persson var genial i Kanal 5´s programserie "Ett herrans liv".
Att Göran är en skicklig politiker är inget snack om.
Annars hade han INTE fått sitta i 10 år. Så enkelt är det.
Att han dessutom är en helskön privatperson gör det ju bara finare.
"Lilla" Göran som stryker Filips "Konsum"-skjorta. det är fint att se.
Göran var skön som bjöd så pass mycket på sig själv. Äntligen visade han upp en personligare sida. Tänk att det krävdes en dos av Fredrik och Filip.
Det som jag tycker är stördt är att Anitra tjänar mer än Göran. Varför ska en VD för ett statligt bolag tjäna mer än någon som ska styra ett helt land. Helt sjukt. Sänk alla dessa VD-lönerna genast. Och höj statsministerlönen.
Det är fan en av de mest utsatta positionerna som finns och kräver att en människa viger sitt liv till det.
Då ska man tjäna mest pengar.
Hur som helst.
Genialt Göran. Men nästa gång kanske du kan göra något liknande då det INTE är valår...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Göran är ju enbart med bara för att det är valår. För ett antal år sen så var han väl med hos Luuk också. Det kanske också var ett valår.
Hade inte möjlighet att se programmet igår, men har det på nedladdning nu...
Hoppas att du inte har födelsedags-baksmälla idag ;)

Ha det.

Postat av: Fredrik

Till Anna:
Jo, det är klart han är med för att det är valår. Men jag tycker ändå att han var skön... haha.. Filip och Fredrik är fan bäst.

Må FINT

2006-04-28 @ 10:21:46
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: Anna

Får se programmet ikväll. Det är ju nedladdat och klart nu. Angående Marcus Birro har han även kommenterat ett av mina inlägg. Riktigt coolt! Jag har haft lite mejlkontakt med honom. Han verkar vara en helskön kille faktiskt.

Ha det.

2006-04-28 @ 11:50:19
URL: http://www.majsanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Först och främst Filip och Fredrik är gudar I LOVE deras journalistik!! För det andra så håller jag med att Göran borde tjäna mer...

2006-04-28 @ 14:05:38
URL: http://smulle.blogg.se
Postat av: J

Nämen,vad hör jag? Fredrik himself har fyllt "the golden age"18.Grattis för fan,men lite bitter måste jag nog erkänna att jag är,nu när man förlorat en till jämnlike till "den andra sidan",vuxensidan.jag vill banne mig fylla 18,18 år är respekt.Men vuxensidan innebär inte bara en massa fördelar,glöm inte bort alla rynkor,gråa hårstrån och hängpattar som växer fram med åren,fast hängpattar kanske inte du behöver oroa dig för..eller vad vet jag.18 år ÄR iallafall the shit.
Skål för dig Fredrik!
stick och gift dig vettja,det skulle jag ha gjort,bara för att pröva sådär..när jag tänker efter så är det nog ganska bara att jag inte är 18 än,skulle nog bara missbruka alla nya möjligheter som det medför.

2006-04-28 @ 14:17:42
Postat av: Fredrik

Till Anna:
Okej. Coolt att du ahr mejlkontakt. Det är som jag och Wikingsson då..

Till Smulle (Anonym):
Kan enbart hålla med!

Till J:
Jo, nu är jag ena 18. Känns rätt så fint att äntligen vara det. Många nya dörrar öppnas.. jag får se vilka jag väljer att kliva in i... och snälla påminn mig inte om att rynkor dyker upp snart.. haha Gifta mig.. nja.. maybe later, det måste ju vara med den rätta. När fyller du år då?

Må FINT allihoppa

2006-04-28 @ 15:44:50
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: Emma

Jag skäms över att jag missade nästan hela programmet... För att delta i en diskussion om hur vårt kök ska se ut. Illa.

2006-04-28 @ 21:44:30
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se
Postat av: Fredrik

Till emma:
Japp! Illa! haha Hur ska ert kök se ut då?

Må FINT

2006-04-28 @ 22:03:58
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: Anna

Nu har jag sett programmet. Det var ju riktigt roligt ju! Fredrik Wikingsssons fru är det någon helt okänd tjej för allmänheten eller?

Ha det.

2006-04-29 @ 14:34:20
URL: http://www.majsanna.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Anna:
Ja visst var det råbra! Hon är INTE känd för oss, nej... Enligt Wikingsson är hon det bnästa som hänt honom...

Må BÄST

2006-04-29 @ 17:10:45
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback