Massage! En tid av välbefinnande eller en tid av smärta?!

Idag ska man få massage.
Trevligt värre.
Av en riktig massör då, inte något crappy kompismaserande direkt.
En fullfjädrad massör ska ta sig ann mig, det ska jag enbart njuta av.
Njuta som fan.
I dag alltså, klockan 16:00. Nice!
Ska även säga att det är första gången jag blir masserad av ett proffs... Ehh.. What if.. tänk om jag inte klarar av det?! Tänk om han masserar ashårt? Oh no. Det har jag inte tänkt på. Fan.
Jag får se hur det gå. Kanske blir det en helt fantastisk uppkevelse av välbefinnande, eller så blir det en tid av smärta... Hoppas på välbefinnande.. faktiskt.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Massage brukar för min del kännas gottont. Samtidigt som det gör jävligt ont så är det gott efteråt.

Ha det bra

//Anna

Postat av: Joanna

Fyfan, jag som oxå vill ha massage. :/ buhä!

2006-04-04 @ 20:00:52
URL: http://soho.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Anna:
Japp, gottont!

Till Joanna:
Vem vill inte ha massage?

Må FINT

2006-04-05 @ 15:44:33
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback