Ny dag, nya möjligheter och en känga åt slappa parents...

 
En ny dag vid havet... (Nej, jag befinner mig inte vid havet, men bilden är fin)

Jaha, då var det en ny dag. Detta innebär nya möjligheter.
Gårdagen (Som tog slut för typ 13 minuter sedan) var trevlig.
Jag mår inte ett dugg dåligt, men jag slängde ju inte i mig hur mycket skit som helst heller... Även om de där "jävla" Bacardi Breezer's slinker ner som Coca Cola... De är farliga.. fast det har jag ju redan sagt...
Sorry.
Men de är gioda.
Det är synd att så mycket skit händer under Valborg.
Alla dessa ungar som inte är mogna att dricka.. och får i sig "lite" för mycket. Sedan slåss de och allt möjligt.
Störande.
Föräldrar som köper ut ÄR idioter. På något sätt tycker jag det... (Om detta beror på att jag är 18 nu förtäljer inte storyn...)

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

whoops dina ord är sanna Jävla idots!
Wwuhpps de d'r bacardi såg ju färsigt smaksigt ut, nä jag är inte mogen för de.. AHAH!

Postat av: Fredrik

Till V:
Japp de ÄR smaskiga...

Må FINT

2006-05-01 @ 20:09:53
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback