Uppspelt Wikingsson...

Igår var det "Ett Herrans Liv" på Kanal5. Med Tommy "Kolanäsan" Körberg som gäst. Det var ju enligt mig ett genialt program. Jag är dessutom nöjd med hur jag såg ut där, i mina 3 seconds of fame. Även om jag faktiskt är lite missnöjd med min frisyr.
Men jag gillar hur Wikingsson gick igång när Tommy skulle sätta sig i polisbilen... Fredrik blev helt uppspelt och hoppade haha.. KUL.
Håller även med om att Fredrik sjunger bäst. Något annat är lugn. För övrigt älskar jag den där Ron Sexsmith-låten som Tommy gjorde i slutet. "God Loves Everyone" heter den, ofantligt genial låt. Den är even better i orginal tappning.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

Nää no bad hair day!
garva faktiskt mig igenom det klippet med tommmy och anton in POlis action! oj så bra! skrämdes dock av hu igen vuxen Anton hade blivit, TROLL är bara förnamnet.! u was better!
Må go0od!

Postat av: Fredrik

Till V:
Mmm kul som fan!..

Må FINT

2006-04-23 @ 13:01:22
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback