3,5 timmars promenad... gav 2 mil. Och svullna fötter.

Igår.
Från klockan 14:00 till 18:00 var jag och några till ute och gick.
Vi gick in till stan. Ca: 8km. Plus att vi gick lite omvägar...
Detta gav oss 2 mil tur och retur.
Samt svullna fötter.
Vi tog en halvtimmas vila när vi väl var i stan. Fyllde på vätskestationerna samt tog en macka.
Men fotvärken gör gött ont... Jag klarade mig tycligen bäst av oss, de andra avr mer slitna. Jag skyller det på att jag har promenaderat (haha) tidigare, samt joggar väldigt ofta. 
Skönt med en hälsokick. I alla fall.

Signerat,
Fredrik 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var inte illa, härligt att gå!

Postat av: Fredrik

Till emma:
Ja, väldigt härligt! :)

Må STRÅLANDE

2006-08-08 @ 19:27:28
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback