Dekadentiskt kräftfiske...

Igår var det alltså kräftfiske.
Vi fick bara 6 stycken.
Vi kom fram tilla tt vi betalat 500 spänn (avgiften för att fiska...) för en parkeringsplats åt bilen...  Men kräftorna var inte det viktigaste, utan det avr ändå att vi ahde trevligt. vi som mest 35 personer tror jag. Väldigt trevligt.
Lite dekadens may have accured...

Var tidigare på dagen igår uppe på stan och köpte ett större minne till min telefon så jag kan fylla den med music...  Det är nice, men hon höll på att ta en hundralapp för mycket i betalning...
Men jag han upptäcka att hon gjort fel, som tur var. Jag är i vanliga fall en sucker och betalar det folk säger. Haha.

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Helena

Huvudsaken är gemenskapen och att ni hade det trevligt ;) & om det bara var 6 st kräftor kan jag tänka mig att dom smakade extra gott om man själv dragit upp dom ur sjön =) Ha det bäst!

Postat av: Fredrik

Till Helena:
Ja, precis. Trevligt är bäst. 6 kräftor känns ju lite fjuttigt... men vackert gott att äta dem nästa år... :)

Må FINT

2006-08-19 @ 13:22:49
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback