Ein biiieeeer bitte! And some goulash mit bread...

Okej. Nu kommer lite för er - kanske? - tråkig info. Men jag måste skriva ned lite av detta. Bara att bläddra förbi om ni inte intresserar er av mitt privatliv. Det är ju inte riktigt lika intressant och händelserikt som kanske Britney Spears eller Mark Levengods...

I alla fall. Idag gjorde jag om mitt matteprov i matte (okej, här kan jag sudda, för jag ser själv att jag skrev "Matteprov i matte". Nähä, Fredrik?? Var det matteprov i svenska? Jag låter det alltså stå för att ni ska se att även jag - Fredrik - kan göra misstag), det gick bra tror jag. Matte C. Svårt.Hoppas på G nu i alla fall.

Imorgon skulle jag haft mitt favoritämne, marknadsföring, men då jag vart så väldigt social och aktiv kring mitt program så bjöds med av några entreprenörslärare till Karlskoga imorgon på en föreläsning istället. Något om hur man får ett bra liv.
Kan behövas.
Så det blir jag och några andra elever som åker med lärare. Man får allt lite utdelning på att ställa upp och åker och föreläser om Entreprenörskap och Marknadsföring för niondeklassare. Och biobljetter fick jag också. Går säkerligen åt.

Lyssnade nyss på Fredrik Lindströms CD,
Matapa.
Hur kul som helst. Rekommenderas. Han är kul den där Lindström. Hoppas bli lite av en sådan figur när man är äldre. Han är så grymt smart.

Ikväll ska jag se hångel på femman. Filip Hammar och Persbrandt kommer hångla loss. Alltid spännande att se. Lite små-gay men på ett väldigt liberalt sätt. Som vanligt när det gäller Fredrik och Filip.

Såg Wallander - Fotografen tidigare. Lite som alla andra Wallander. Men. Kurt verkar ju både hångla upp och ned en redan upptagen kvinna. Kul. Att han gör lite sådant. Tja, inte för att jag vill se. Men ni fattar. Det ger lite mer roll åt hanns karaktär. Eller hur blev den där meningen? Haha. Jag är knäpp. Mer roll åt hans karaktär. Mer karaktär åt hans roll ska det stå.

Har lite blogg tips. Två bloggar kan jag tipsa om. Den ena är
Sannah's blogg. Vi har nästan identisk musiksmak. Och den andra är Andreas' blogg. Han skriver på ett kul sätt. Kika in.

Ett snabbt tips på låt är också "These things Ive Done" - The Killers 
Är alla ni ungdomar glada nu? När jag inte slänger ut massa Dylan och Springsteen haha.

Tänkte för ett ögonblick slänga med en bild på mig, men ångrade mig. haha. Kanske vid ett senare tillfälle.

Och ja, just det. Det blir en Österrikeresa även i år. Niceigt värre. Vecka sju bär det av. Mot vidöppna snöiga backar, strålande sol och världens jobbigaste språk. Och - givetvis - skidåkningen i sig. Love it! Även de sagolika luncherna i solen där man köper sig en skål goulashsoppa och en bit bröd och så en öl på det.
För övrigt...Alla med bräda kan ta sig.. eller jag menar... slalom är bättre. Vi nöjer oss där.

Kör i vind så hörs vi snart.

Signerat,
fredrik

Kommentarer
Postat av: Emma

klart de inte är ointressant info dummis :) jag läser mer än gärna sånna här lite mera personliga inlägg, även fast allt annat du skriver också är bra såklart

Postat av: Anonym

ojoj. smaskigt. värsta fredrik special-sett och hört.
okeej jagbehöver väl inte säga atyt jag är besviken på att du inte länkade till min blogg meen jag förstår..
tro mig. HA -HA!
'
åH lite the killers- jadu fredrik när du skrev "Är alla ni ungdomar glada nu? När jag inte slänger ut massa Dylan och Springsteen haha.
" blev jag lite fundersam. vad kallar du dig själv ;)

haa så kul i... karlskoga.. oj det är ju nästan skåne !

2006-12-18 @ 20:28:10
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Emma:
Bra då :)

Till vanda:
haha :P jag är ungdom så kalrt

ha det bra

2006-12-18 @ 22:17:31
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Theresia

Vad går du för program egentligen? Nu blev jag nyfiken :P Avslutade äntligen matte C innan höstlovet och D-kursen är faktiskt lite lättare konstigt nog, roligare med geometri än derivata iaf. Killers är bra fast bästa låten är nog Mr Brightside, alltid! Ha det bra

2006-12-18 @ 22:42:53
Postat av: Fredrik

Till Theresia:
Jag går Entreprenörsprogrammet :) haha. matte c fick räcka för mig. jag är inte så bra på matte... :P vad går du då?
Ja the kilers är bra.. :)

Ha det bra

2006-12-19 @ 00:20:02
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Sanna

känner mig hedrad: D

2006-12-19 @ 15:47:28
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Sanna:
Ingen orsak :)

Ha det bra

2006-12-19 @ 17:30:00
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Theresia

Naturhumanistisk, är lika jobbig som den låter om inte värre ;P Vilket år går du nu då? Bara imorrn kvar sen är det bara en termin kvar för mig :)Matte kan vara roligt ibland, det är bättre än Fysik o kemi b :P

2006-12-19 @ 22:45:09
Postat av: Fredrik

Till Theresia:
Jag har en termin kvar också :) damn vilket pluggit linjeval, hade jag inte orkat :P

ha det

2006-12-19 @ 23:26:22
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback