Grattis farfar, 79!

Idag fyller min kära farfar 79 år och han är hur pigg som helst. Man kan inte tro han är 79. Vilket är skönt och gör min lugnare och gladare.
Det blir - givetvis - massor att äta. Som alltid då man är hos äldre. Förrätt, efterrätt och givetvis fika. Och säkerligen tio saker till.

jaja. Gott är det i alla fall.
Men man blir lätt tjock! Kom för övrigt i en skojorta idag som jag INTE kom i innan somamren. Det märks att somamrens löpning har gett utdelning.
Nice.
Men jag gissar på att jag efter jul inte kommer i den igen. Hmm...

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: micke

syftade på Springsteens nebraska, förmodligen en av världens bästa skivor, men jag blir totalt deprimerad när jag hör den.. en låt då och då går väl an, men när man kör den från nebraska till reason to believe i ett svep, då e det fan inte lätt att le åt tillvaron..

Postat av: Laura

Vad mysigt med lite kalas och god mat :). Hoppas det blir en riktigt trevlig dag!

2006-12-17 @ 14:30:20
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Fredrik

Till Micke:
DET albumet har fått mig att gråta!

Till Laura:
Mmmm :) Det abr trevligt. hopaps du haft lika trevligt.

Ha det bra

2006-12-17 @ 18:37:50
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback