Love is in the air?

Hmm.. råkade klicka in mig på Aftonbladets kärlekshoroskop för december.
Jag är Oxen...
Jag citerar:

"Julen kan gnissla lite men i övrigt blir december en synnerligen romantisk och skön månad. Är du singel krävs visserligen egna initiativ om något skall hända, men i övrigt står Amor på din sida och det mesta går mycket bättre än väntat. Mysiga stunder och mörka, erotiska vinterkvällar ger dig en fin månad. Dessutom är det lugnt på många andra fronter, du kan koppla av och strunta i ytliga bekanta, jobbet, ekonomin och andra saker som kan störa kärlekslivet."


Spännande. Då får man försöka ta lite initiativ då.

Ibland önskar man att dessa horoskop kunde stämma.

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: ~M~

Vad är du för nått? Om vi är samma så finns det kanske hopp för mig med? :P

Postat av: Anonym

Ahhhhhhhh i also want loooove in the air.!

good luck!

2006-12-01 @ 17:10:11
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till ~M~:
Oxe :)

Till vanda:
haha :P

Må KANON

2006-12-01 @ 20:11:41
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback